Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Verzenden & retourneren

Verzenden

Alle kleine tot middelgrote pakketten worden verzonden met DHL of PostNL. U ontvangt hierover een Track&Trace code. Wanneer u bij het eerste levermoment niet aanwezig bent ontvangt u een briefje in de brievenbus waarop u het volgende bezorgmoment ziet, komt dit niet uit kunt u dit gemakkelijk online aanpassen. DHL bezorgd op maandag t/m zaterdag. De verzendkosten variëren per product. Dit is afhankelijk van de grootte en het gewicht. Wanneer u de artikelen in uw winkelwagen hebt geselecteerd ziet u de verzendopties die voor deze artikelen van toepassing zijn.
In 98% van de gevallen wordt je pakket de volgende dag bezorgd, maar wij blijven afhankelijk van onze bezorgdienst en om deze reden kan het voorkomen dat je pakket een dag later bezorgd wordt. Verzendingen worden gereed gemaakt op werkdagen, voor de artikelen met de levertijd "voor 10:00 uur besteld, morgen in huis" gelden onderstaande leverdagen:

Besteldag Bezorgdatum
Maandag voor 10:00 uur Dinsdag
Dinsdag voor 10:00 uur Woensdag
Woensdag voor 10:00 uur Donderdag
Donderdag voor 10:00 uur Vrijdag
Vrijdag voor 10:00 uur Zaterdag
Zaterdag - zondag Dinsdag

Kleine tot middelgrote pakketten

Bijv. Accessoires - 4 eetkamerstoelen - salontafel - klein kastje/dressoir

Deze worden verzonden met de pakketdienst van DHL of PostNL. Zodra uw pakket gereed is voor verzending ontvangt u van ons een Track&Trace code.

Grote pakketten

Bijv. Tafel - 9 eetkamerstoelen of meer - grote kasten - banken - kwetsbare producten of een combinatie van meerdere artikelen

Alle grote pakketten worden door ons meubel transportbedrijf bezorgd. Hierover wordt met u telefonisch contact opgenomen om een bezorgmoment in te plannen. 30 Minuten voor levering ontvangt u van ons een SMS of telefoontje dat we eraan komen. De kosten hiervan zijn:

binnen <35 km van postcode 6042 excl. montage €30,-
binnen <35 km van postcode 6042 incl. montage €50,-
buiten >35 km van postcode 6042 excl. montage €79,-
buiten >35 km van postcode 6042 incl. montage €99,-


Inclusief montage: Uw bestelling wordt bezorgd, gemonteerd en op de juiste plek gezet, afval wordt mee retour genomen.

Exclusief montage: Uw bestelling wordt bezorgd op de begaande grond. 

Retourneren

Welke artikelen kunnen geretourneerd worden?

Alle artikelen, met uitzondering van onderstaande artikelen, kunnen binnen 30 dagen worden geretourneerd. De artikelen dienen nog in originele en onbeschadigde verpakking te zitten en ongebruikt te zijn.

Niet te ruilen artikelen zijn:

- Maatwerk
- Speciaal voor u bestelde producten, aangegeven met de tekst “niet te retourneren” bij de productomschrijving
- Oneffenheden toebehorend aan natuurlijke groei
- Gebruikte producten

Wilt u het artikel retourneren?

Stuur dan een mail naar [email protected] onder vermelding van het ordernummer en welk(e) artikel(en) u wilt retourneren, u ontvangt dan het retour label. Kleine pakketten kunnen bij een DHL punt in de buurt worden ingeleverd. Grote pakketten kunt u bij een terminal in de buurt inleveren of door DHL thuis af laten halen. Houd er rekening mee dat wij niet verantwoordelijk zijn voor het afhalen van uw retourzending maar dit aanbieden als extra service. Je dient de gehele dag thuis te blijven in afwachting van je afhaal. De datum zal bepaald worden in onderling overleg. De kosten voor het retourneren zijn hetzelfde als de verzendkosten van uw zending en zijn voor eigen rekening. Dit bedrag wordt in mindering van het terug te storten bedrag gerekend.

Voorbeeld:

Artikel €150,00
Verzendkosten €9,95
Totaal: €159,95
Retour op rekening: €140,05


Wilt u het artikel ruilen voor een ander artikel?

Stuur een mail naar [email protected] Geef hierin het artikelnummer/omschrijving aan van het artikel dat u wilt retourneren en van het artikel dat u hiervoor in de plaats wilt ontvangen. De kosten voor het ruilen zijn hetzelfde als de verzendkosten van uw zending en zijn voor eigen rekening. 


Verkeerd of beschadigd artikel ontvangen?

Bij ontvangst van een artikel dat beschadigd, incompleet of verkeerd uitgeleverd is kunt u een mail sturen naar [email protected] met uw bestelnummer, rede en foto’s van het desbetreffende product. We zullen dit zo spoedig mogelijk voor u oplossen. Dit uiteraard zonder extra verzenkosten in rekening te brengen